Профіль освітньо-професійної програми Освітня кваліфікація – бакалавр музичного мистецтва
(3 роки, 10 місяців) |
||
Тип диплому та обсяг програм | Одиничний ступінь, 240 кредитів ЄКТС | |
Вищий навчальний заклад | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини | |
Акредитаційна інституція | Національна агенція забезпечення якості вищої освіти | |
Період акредитації | Програма впроваджується у 2016 році | |
Рівень програми | FQ – EHEA – перший цикл, QF-LLL – 6 рівень, HPK – 6 рівень. |
|
а | Мета програми | |
Набуття академічної та професійної кваліфікації для здійснення виконавської професійної та навчальної діяльності у професійних навчально-виховних та загальноосвітніх навчальних закладах. Керівництво творчими колективами; організація навчально-виховного процесу з музики у професійних навчально-виховних закладах. | ||
б | Характеристика програми | |
1 | Предметна область, напрям | Зміст теоретичних знань: педагогіка і психологія середньої освіти, теоретичні основи музичного мистецтва, методика викладання фахових дисциплін та методика музичного виховання. Цикл загальної підготовки – 80 кредитів Гуманітарна підготовка – 22 кредити Фундаментальна підготовка – 56 кредитів Цикл професійної підготовки – 70 кредитів Психолого-педагогічна підготовка – 27 кредитів Науково-предметна підготовка – 43 кредити Дисципліни вільного вибору студента – 60 кредитів Вибір за блоками: Блок 1 – 60 кредитів Блок 2 – 60 кредитів Блок 3 – 60 кредитів Практична підготовка – 24 кредити Атестація (кваліфікаційна робота) – 6 кредитів |
2 | Фокус програми: загальна/спеціальна | Професійна освіта за предметною галуззю «Культура і мистецтво» (музичне мистецтво) |
3 | Орієнтація програми | Професійна – поглиблення теоретичних знань і набуття фахових умінь з музичного мистецтва та його викладання у професійних навчально-виховних та загальноосвітніх навчальних закладах |
4 | Особливості програми | Обов’язковість проходження педагогічної і концертно-виконавської практик, виконання концертної програми з фаху, випускових екзаменів з диригування оркестром та концертмейстерського класу (для спеціалізацій 1, 2); складання комплексного кваліфікаційного екзамену з педагогіки та методики музичного виховання, та вокального ансамблю (для спеціалізації 3). |
в | Працевлаштування та продовження освіти | |
1 | Працевлаштування | Сфера працевлаштування – професійні навчально-виховні та загальноосвітні навчальні заклади. Професійні назви робіт: викладач професійного навчального-виховного закладу, концертмейстер, артист-соліст-інструменталіст, артист (оркестру, ансамблю), вчитель музичного мистецтва, артист-вокаліст, артист ансамблю, керівник ансамблю. |
2 | Продовження освіти | Продовження навчання на другому рівні вищої освіти. Набуття кваліфікації за іншими предметними спеціалізаціями в системі післядипломної освіти. Допуск до професії – наявність академічної і професійної кваліфікації, підтверджена документом про вищу освіту. |
г | Стиль та методика навчання | |
1 | Підходи до викладання та навчання | Компетентнісний – формування педагогічної та художньо-творчої компетентності. Контекстний – імітування уявних та реальних ситуацій навчально-виховного процесу в професійних навчально-виховних закладах. Акмеологічний – формування художньо-педагогічної та художньо-творчої майстерності. Комплексне використання проблемних, евристичних та практично-творчих методів навчання у процесі академічної й самоосвітньої діяльності. |
2 | Система оцінювання | Усні та письмові екзамени, фахові творчі випробування, заліки, захист практик та кваліфікаційної роботи. Атестація здійснюється у формі: захисту магістерської роботи; комплексного кваліфікаційного екзамену за спеціалізацією:
Вимоги до магістерської роботи |
д | Програмні компетентності | |
1 | Загальні |
|
2 | Фахові |
|
е | Програмні результати навчання | |
Знання: артист, соліст, інструменталіст:
керівник оркестру та ансамблю:
викладач ВНЗ ІІІ-ІV рівня акредитації:
артист оркестру, ансамблю:
концертмейстер:
диригент:
Уміння:
Комунікація:
Автономія і відповідальність:
|
МОДУЛІ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ
І | Цикл загальної підготовки |
1.1. | Гуманітарна підготовка |
1.1.1. | Українська мова за професійним спрямуванням |
1.1.2. | Історія та культура України |
1.1.3. | Філософія |
1.1.4. | Політичні та соціологічні науки |
1.1.5. | Іноземна мова |
1.1.6. | Українознавство |
1.2. | Фундаментальна підготовка |
1.2.1. | Вікова фізіологія, шкільна гігієна |
1.2.2. | Охорона праці та безпека життєдіяльності |
1.2.3. | Іноземна мова (за професійним спрямуванням) |
1.2.4. | Інформаційно-комунікаційні технології в галузі |
1.2.5. | Історія музики Ru En |
1.2.6. | Теорія музики та сольфеджіо Ru En |
1.2.7. | Аналіз музичних творів Ru En |
1.2.8. | Гармонія та основи поліфонії Ru En |
1.2.9. | Інструментознавство Ru En |
ІІ | Цикл професійної підготовки |
2.1. | Психолого-педагогічна підготовка |
2.1.1. | Педагогіка і психологія |
2.1.2. | Музична інформатика Ru En |
2.1.3. | Спеціалізація 1: струнні інструменти, народні інструменти, духові інструменти, ударні інструменти. Спеціалізація 2: фортепіано |
2.1.3.1. | Методика викладання фахових дисциплін Ru En |
2.1.3.2. | Основи інтерпретації Ru En |
2.1.3.3. | Масова та елітарна культура Ru En |
2.1.4. | Спеціалізація 3: естрадний спів |
4.1.4.1. | Історія та теорія вокального мистецтва Ru En |
4.1.4.2. | Методика музичного виховання Ru En |
2.2. | Науково-предметна підготовка |
2.2.1. | Фах Ru En |
2.2.2. | Спеціалізація 1: струнні інструменти, народні інструменти, духові інструменти, ударні інструменти |
2.2.2.1. | Диригування Ru En |
2.2.2.2. | Читання оркестрових партитур Ru En |
2.2.3. | Спеціалізація 2: фортепіано |
2.2.3.2. | Камерний ансамбль Ru En |
2.2.4. | Спеціалізація 3: естрадний спів |
2.2.4.1. | Методика викладання естрадного співу Ru En |
2.2.4.2. | Гігієна голосу та культура мовлення |
ІІІ | Дисципліни вільного вибору студента |
3.1. | Спеціалізація 1: струнні інструменти, народні інструменти, духові інструменти, ударні інструменти |
3.1.1. | Інструментування Ru En |
3.1.2. | Оркестровий клас Ru En |
3.1.3. | Робота з оркестром Ru En |
3.1.4. | Ансамбль Ru En |
3.1.5. | Фортепіано Ru En |
1.2 | Спеціалізація 2: фортепіано |
3.2.1. | Концертмейстерський клас і концертмейстерська практика Ru En |
3.2.2. | Фортепіанний ансамбль Ru En |
3.2.3. | Історія фортепіанного мистецтва Ru En |
3.2.4. | Читання оркестрових партитур Ru En |
3.2.5. | Диригування Ru En |
3.3. | Спеціалізація 3: естрадний спів |
3.3.1. | Хоровий клас Ru En |
3.3.2. | Вокальний ансамбль Ru En |
3.3.3. | Аранжування Ru En |
3.3.4. | Основи сценічної майстерності |
3.3.5. | Фортепіано Ru En |
Практична підготовка | |
Спеціалізація 1: струнні інструменти, народні інструменти, духові інструменти, ударні інструменти. Спеціалізація 2: фортепіано | |
Педагогічна практика | |
Концертно-виконавська практика | |
Спеціалізація 3: естрадний спів | |
Педагогічна практика | |
Концертно-виконавська практика | |
Педагогічна практика (виробнича) |
Структурно-логічна схема підготовки фахівця освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності: 025 Музичне мистецтво.
Спеціалізація: естрадний спів
Структурно-логічна схема підготовки фахівця освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності: 025 Музичне мистецтво.
Спеціалізація: струнні інструменти, народні інструменти, духові інструменти, ударні інструменти
Структурно-логічна схема підготовки фахівця освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності: 025 Музичне мистецтво.
Спеціалізація: фортепіано