На факультеті мистецтв викладачами кафдри музикознавства та вокально-хорових дисциплін було проведено регіональний науково-методичний семінар на тему: «Шляхи оптимізації художньо-педагогічної компетентності майбутнього вчителя у системі мистецької освіти».
Регламентом роботи семінару було передбачено проведення засідання круглого столу учасників семінару та перегляд практичної складової семінару – майстер-клас викладача першої категорії Таращанської дитячої музичної школи Недужого С.В. «Формування професійної готовності студентів педагогічних вузів до інструментально-виконавської діяльності учнів».
Напрямками роботи регіонального науково-практичного семінару були: теоретико-методологічні засади розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів мистецьких дисциплін; формування художньо-естетичної компетентності майбутнього вчителя у системі мистецької освіти; художньо-виконавські аспекти вокально-інструментальної підготовки студентів.
Учасниками регіонального семінару були викладачі, студенти факультету, учителі музичного мистецтва загальноосвітніх та дитячих музичних шкіл міста, регіону (Черкаської, Кіровоградської, Одеської та Вінницької областей).
Науково обґрунтованою була доповідь С.В. Недужого «Музичне мистецтво як психолого-фізіологічний чинник впливу на розвиток особистості учня у мистецькій освіті» з ціквою та змістовною мультипрезентцією.
Концерт ансамблю духових інструментів Таращанської дитячої музичної школи (художній керівник викладач першої категорії Недужий С.В.) вразив слухачів своєю високою виконавською культурою та професіоналізмом, що є гарним прикладом для наслідування та важливим фактором навчально-виховного впливу у процесі підготовки студентів факультету мистецтв.
Спільно проведена науково-методична робота сприяла підвищенню кваліфікації педагогічних кадрів, апробації сучасних педагогічних та інформаційних технологій навчання, вивченню та впровадженню перспективного педагогічного досвіду у навчально-виховний процес сучасної школи, удосконаленню фахової освіти студентів, майбутніх учителів музичного мистецтва.