ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ Гусак Владислав Анатолійович

Гусак Владислав Анатолійович

Гусак Владислав Анатолійович

ГУСАК Владислав Анатолійович,
кандидат педагогічних наук,

доцент кафедри музикознавства та вокально-хорового мистецтва
Еmail: vladisl.gusack@gmail.com
Телефон:+38 067 105 7924

Освіта:

19871991 роки – навчався в Уманському музичному училищі імені П. Д. Демуцького по спеціальності «народні інструменти (акордеон)». По завершенню навчання отримав диплом з відзнакою та здобув кваліфікацію: артист оркестру, керівник самодіяльного оркестру народних інструментів, викладач по класу акордеона.
19871991 роки – навчався в Українському державному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова на факультеті мистецтв. По завершенню навчання за спеціальністю «Музичне виховання» було присвоєно кваліфікацію спеціаліста «учитель музики».
19992003 роки – навчався на кафедрі хорового диригування вокально-хорового факультету Одеської державної музичної Академії імені А. В. Нежданової у класі викладача Регрута Валерія Йосиповича. По завершенню навчання отримав диплом спеціаліста, повну вищу освіту за спеціальністю «Музичне мистецтво» та здобув кваліфікацію хормейстера, викладача.
22 квітня 2011 р. – рішенням президії Вищої атестаційної комісії України видано диплом кандидата наук. Рішенням спеціалізованої вченої ради Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова Міністерства освіти і науки України на підставі прилюдного захисту дисертації присуджено науковий ступінь кандидата педагогічних наук зі спеціальності теорія та методика музичного навчання.
23 вересня 2014 року – рішенням Атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України присвоєно вчене звання доцента кафедри музичного мистецтва.
З 12 лютого по 12 березня 2019 року відповідно до ст. 52 Закону України «Про вищу освіту» та Положення про стажування викладачів вищих навчальних закладів на підприємствах, в організаціях, наукових установах та навчальних закладах № 48, затвердженого Міністерством освіти і науки України від 24.01.2013 р., пройшов стажування на кафедрі теорії та методики музичної освіти, хорового співу і диригування факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Консультант – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри теорії та методики музичної освіти, хорового співу і диригування факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова Козир Алла Володимирівна. Тематика стажування: «Застосування інноваційних методів навчання на заняттях з дисциплін музично-теоретичного циклу». Програма стажування виконана в повному обсязі. Наукова, методична і педагогічна робота в ході стажування оцінена позитивно.

 Професійна кар’єра:

1991-1994 роки – прийнятий на посаду вчителя музики в Уманську середню школу № 3. Присвоєна кваліфікаційна категорія вчителя «спеціаліст».
1994-1994 роки – зарахований на посаду викладача школи мистецтв по класу акордеон Уманської середньої школи № 2 по переводу.
2000-2001 роки – прийнятий на посаду викладача кафедри музики та образотворчого мистецтва УДПУ імені Павла Тичини на умовах строкового трудового договору.
2001 рік – у зв’язку з реорганізацією кафедр університету переведений на посаду викладача кафедри музики і хореографії на умовах строкового трудового договору.
2003 рік – переведено на посаду викладача кафедри хореографії та музичного інструмента.
2011 рік – переведено на посаду старшого викладача кафедри хореографії та музичного інструмента.
2012 рік – переведено на посаду старшого викладача кафедри музичного мистецтва.
2013 рік – переведено на посаду доцента кафедри музичного мистецтва.
2014 рік – переведено на посаду доцента кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін та доцента кафедри інструментального виконавства.
2016 рік – призначено на посаду доцента кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін, як обраного за конкурсом.
2019 рік – прийнято на посаду доцента кафедри музикознавства та вокально-хорового мистецтва.

Наукова діяльність:

Сфера наукових інтересів: особистість сучасного музиканта-інструменталіста; рухова пам’ять, художня техніка, воля, увага, професійне мислення і виконавська майстерність майбутнього викладача-інструменталіста.
Автор публікацій у наукових збірниках України. Учасник Всеукраїнських і Міжнародних наукових конференцій та семінарів.

Список опублікованих праць:

Статті

  1. Гусак В. Мануально-міхова техніка у комплексному виявленні художньої майстерності вчителя-баяніста / Збірник наукових праць / Гол. ред. В. Г. Кузь. – К. : Наук. світ, 2003. – С. 57-65.
  2. Гусак В. А. Особливості концертмейстерської підготовки майбутнього вчителя-баяніста / Збірник наукових праць / Гол. ред. В. Г. Кузь. – К. : Міленіум, 2004. – С. 26-33.
  3. Владислав Гусак. Значення рухової пам’яті у структурі професійних якостей вчителя музики / Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. Випуск 9: Збірник наукових праць / Ред. кол. Н. Ф. Федорова (відповідальний редактор) та інші. – К. : Інститут Реклами, 2005. – С. 56-60.
  4. Владислав Гусак. Особливості розвитку рухової пам’яті у процесі професійної підготовки вчителя музики / В. А. Гусак // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / Ред. кол.: Побірченко Н. С. (гол. ред.) та інші – К. : Міленіум, 2006. – Випуск 17. – С. 71-80.
  5. Гусак В. А. Роль ідеомоторних актів у функціонуванні рухової пам’яті музиканта-педагога / В. А. Гусак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць / Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 26-27 квітня 2007 року. – Вип. 5 (10). –К. : НПУ, 2007. – С. 82-87.
  6. Гусак Владислав. Виконавська підготовка майбутнього музиканта-педагога: проблема автоматизації / Владислав Гусак // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. – 2007. – № 10. – С. 103-107.
  7. Владислав Гусак. Значення інтегрального рухового образу у функціонуванні дефініції «рухова пам’ять» музиканта-педагога / В. А. Гусак // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / Ред. кол.: Побірченко Н. С. (гол. ред.) та інші – Умань : РВЦ «Софія», 2008. – Випуск 26. – С. 43-54.
  8. Гусак В. А. Роль полімодальних зворотних зв’язків у функціонуванні рухової пам’яті музиканта-педагога / В. А. Гусак // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : (збірник наук. праць), № 10-11. – Одеса, ПДПУ ім. К. Д. Ушинського, 2008. – С. 156-167.
  9. В. А. Гусак. Роль рухової пам’яті у професійно-виконавській діяльності музиканта-педагога / Гусак В. А. // Збірник наукових праць «Педагогічна освіта: теорія і практика» – Випуск 3. – Кам’янець-Подільський: ПП «Медобори – 2006», 2009. – С. 342-353.
  10. Гусак В. А. Особливості взаємодії сфер свідомості та підсвідомості з погляду рухової мнемічної активності педагога-музиканта / В. А. Гусак // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць. – Вип. 26 : Мистецька освіта в Україні (теорія, методи, технології) / ред. кол. В. К. Буряк (гол. ред.) та ін. – Кривий Ріг : КДПУ, 2009. – С. 122-131.
  11. Владислав Гусак. Сучасні наукові концепції формування виконавських навичок і вмінь з погляду рухової мнемічної активності педагога-музиканта / Гусак Владислав // Проблеми та перспективи наук в умовах глобалізації : матеріали VВсеукраїнської наукової конференції. – Ч. I: педагогіка, психологія, мовознавство. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. – С. 37-43.
  12. Владислав Гусак. Активізація усвідомленої рефлексивної діяльності як умова функціонального розвитку рухової пам’яті майбутніх учителів музики / Гусак Владислав // Молодь і ринок: щомісячний науково-педагогічний журнал ДДПУ імені Івана Франка. – № 4 (63). – квітень 2010.– С. 128-135.
  13. Гусак В. А. Значення автоматизації як універсальної природної психомоторної здібності у функціонуванні рухової пам’яті педагога-музиканта / В. А. Гусак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наук. праць / Ред. кол. Н. В. Гузій (відповідальний редактор) та ін. – Вип. 11 (21). – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010.– С. 7-16.
  14. Владислав Гусак. Особливості впровадження спецкурсу «Теоретико-практичні основи розвитку рухової пам’яті майбутнього вчителя музики» у процесі інструментальної підготовки / Гусак Владислав // Мистецька освіта: теорія, світовий досвід, прогноз : матеріали наукової Інтернет-конференції (Умань, 16 листопада 2011 р.). – Умань : ПП Жовтий О. О., 2011. – С. 92-99.
  15. Владислав Гусак. Активізація усвідомленої професійної рефлексивної діяльності студентів у процесі інструментальної підготовки / Гусак Владислав // Матеріали VВсеукраїнської науково-практичної конференції «Музична освіта України: проблеми теорії, методики, практики», 27 квітня – 1 травня 2012 року, м. Дрогобич // «Молодь і ринок» : щомісячний науково-педагогічний журнал ДДПУ імені Івана Франка. – № 6 (89) – червень 2012. – С. 72-78.
  16. Гусак В. А. Організація педагогічного керівництва руховою мнемічною активністю майбутніх учителів музики / В. А. Гусак // Збірник наукових праць «Педагогічна освіта: теорія і практика». – Випуск 11 – Кам’янець-Подільський : Видавець ПП Зволейко Д. Г., 2012. – С. 235-246.
  17. Владислав Гусак. Особливості виявлення сценічного хвилювання у процесі інструментальної підготовки майбутніх учителів музики / Владислав Гусак // Матеріали IIВсеукраїнської науково-практичної конференції «Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи», 8 листопада 2012 року м. Умань // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н. С. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ПП Жовтий О. О. 2012. – Випуск 6. – Частина 2. – С. 114-122.
  18. В. А. Гусак. Специфіка розвитку виконавської вправності у процесі інструментальної підготовки майбутніх учителів музики / Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова: Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць / Матеріали V міжнародної науково-практичної конференції «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 25-27 квітня 2013 року – Вип. 14 (19). Частина 1. – К. : НПУ, 2013. – С. 59-66.
  19. Кремешна Т. І., Гусак В. А. Перспективи застосування методу музикотерапії в процесі професійного становлення педагогів-музикантів / Тетяна Іванівна Кремешна, Владислав Анатолійович Гусак // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н.С. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2014. – Випуск 10. – Частина 3. – С. 35-41.
  20. Гусак В. А. Специфіка виявлення та розвитку виконавської вправності музиканта-педагога / Владислав Гусак // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред. М. Т. Мартинюк]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – Ч. 1. – С. 78-92.
  21. Гусак В. А. Компонентна структура музичного мислення фахівців мистецького профілю / Владислав Гусак, Роман Шевченко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред. : М.Т. Мартинюк]. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2016. – В. 2. – С. 71-80.
  22. Владислав Гусак. Специфіка виявлення сценічно-виконавської майстерності вчителя музичного мистецтва / Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О. І, (гол. ред.) та ін.] – Умань : ФОП Жовтий О. О. , 2016. – Випуск 14. – С. 34-43.
  23. Гусак Владислав Анатолійович. Специфіка активізації дійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки / Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка; редкол.: Олексюк О. М. (голов. ред.), Хоружа Л. Л. (заст. голов. ред.), Бондаренко Л. А. (відп. секр.), Кевішас І. та ін. – К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. – № 2. – С. 104-112.
  24. Гусак В.А., Танадай В. Л. Специфіка відображення феномена «виконавської майстерності гітариста» в історії музично-педагогічної та музикознавчої думки / Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред. : М. Т. Мартинюк]. Умань : ВПЦ «Візаві», 2017. – Вип. 2, – Ч.2. – С. 25-32.
  25. Владислав Гусак. Специфіка взаємодії сфер свідомості й підсвідомості музиканта-інструменталіста / Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря] – Дрогобич, Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 38. Том 1. С. 46-62.

Навчально-методичний посібник

Гусак В. А. Рухова пам’ять майбутніх учителів музики : сутність і проблеми розвитку : Навчально-методичний посібник. – Умань : ВПЦ «Візаві», – 2010. – 192 с.

 Монографії

  1. Гусак В. А. Педагогічні умови розвитку рухової пам’яті майбутнього вчителя музики у процесі інструментальної підготовки / Владислав Анатолійович Гусак // Мистецтво в контексті освіти : теорія та практика : колективна монографія. / Уклад. : Базильчук Л.В. – Умань: ПП Жовтий, 2011. – С. 76-112.
  2. Гусак, В. А. Рухова пам’ять майбутніх учителів музики: сутність і проблеми розвитку : монографія / Владислав Гусак; – Умань : Жовтий О. О., 2016. – 231, [1] с. ISBN 978-617-525-162-1
  3. Гусак В. А. Специфіка виявлення автоматизації як природної психомоторної здібності педагога-музиканта // Інструментальне виконавство : теорія, історія та практика : колективна монографія / В. А. Гусак, В. С. Калабська, Т. І. Кремешна, Т. А. Радзівіл, О. С. Умрихіна. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2016. – С.4-55.

Тези

  1. Гусак В. А. До питання про виховні можливості мистецтва / Владислав Анатолійович Гусак / Естетичне виховання молоді засобами мистецтва : матеріали міжвузівського науково-методичного семінару. / Уклад. : Кремешна Т. І. – Умань : ПП. Жовтий, 2011. – С. 8-11.
  2. В. Гусак. Розвиток виконавської побіжності у процесі інструментальної підготовки майбутніх учителів музики / Владислав Гусак / Виконавська майстерність музикантів-інструменталістів: зб. матеріалів Всеукр. наук. конф. «Виконавська майстерність музикантів-інструменталістів: історія, теорія та методика формування», Київ, 18-20 квітня 2012 р. – К. : Вид. центр КНУКіМ, 2012. – С. 101-103.
  3. Гусак В. До питання запровадження методу ідеомоторного тренування в інструментально-виконавській підготовці майбутніх учителів музики / Владислав Гусак / Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін : матеріали регіонального науково-методичного семінару, м. Умань, 25 квітня 2012 року. – Умань, ПП Жовтий О. О., 2012. – С. 30-35.
  4. Гусак В. А. Розвиток здатності управління виконавською діяльністю майбутніх учителів музики / Мистецтво у контексті освітньої парадигми : вітчизняний та зарубіжний досвід : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Умань, 18-19 січня 2013 р.) – Умань : ПП Жовтий О. О., 2013. – С. 37-41.
  5. Гусак В. А. Відображення методичної системи Е. Жака-Далькроза в музично-педагогічні спадщині / Владислав Анатолійович Гусак // Техніка Е. Жак-Далькроза як засіб творчого самовираження особистості майбутнього вчителя мистецьких дисциплін : матеріали міжнародного науково-практичного семінару (Умань, 25-26 червня 2013 р.). – Умань : Візаві, 2013. – С. 29-32.
  6. Гусак В. А. Національне мистецтво як чинник формування професійної культури майбутніх учителів музики / Владислав Анатолійович Гусак // Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Умань, 8 жовтня 2013 р.) – Умань : ПП Жовтий О.О., 2013. – С. 29-32.
  7. Гусак В. А. Механізми психологічного впливу музикотерапії на особистість / Владислав Анатолійович Гусак // Музикотерапія як метод психоемоційного впливу на особистість : матеріали міжвузівського науково-методичного семінару (м. Умань, 9 квітня 2014 р.) / (гол. ред. Кремешна Т. І.) – Умань : ВПЦ «Візаві», 2014. – С. 13-17.
  8. Гусак В. А. Місце та роль популярної музики в естетичному розвитку молоді / В. А. Гусак. – Молодь, освіта, наука та мистецтво : матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару (м. Умань, 27-28 листопада 2014 р.) / УДПУ імені Павла Тичини, мистецько-педагогічний факультет; (ред. кол.: Дудник О. В. (гол. ред.) та ін.) – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – С. 26-28.
  9. Гусак В. А. Специфіка активізації дійового мислення у процесі інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики / В. А. Гусак // Проблеми інструментального виконавства в умовах сучасної мистецької освіти : матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару з Міжнародною участю, (м. Умань, 27-28 квітня 2015 р.) / [ред. кол. : Дудник О. В. (головн. ред.) та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. – С. 15-21.
  10. Гусак, В. А. Специфіка активізації виконавської уваги майбутніх учителів музики у процесі інструментальної підготовки / В. А. Гусак. // Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін : матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару з Міжнародною участю (м. Умань, 14 травня 2015 року) / [ред. кол. Дудник О.В. (головн. ред.) та ін.] – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. – С. 37-40.
  11. Гусак, В. А. Специфіка розвитку спритності ігрових рухів майбутнього вчителя музичного мистецтва в системі фахової інструментальної підготовки / Проблеми інструментального виконавства в умовах сучасної мистецької освіти: матеріали IIВсеукраїнського науково-практичного семінару з Міжнародною участю (м. Умань, 25 квітня 2016 року) / [ред. кол. : Устименко-Косорич О. А. (головн. ред.) та ін.] – Умань : ФОП Жовтий О.О. , 2016. – С. 29-35.
  12. Гусак В. А. Специфіка виявлення артистизму майбутнього вчителя музичного мистецтва / Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін : Матеріали ІІІ Всеукраїнського науково-практичного семінару з Міжнародною участю (м. Умань, 26 травня 2016 р.) / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, факультет мистецтв; [ред. кол. : Ятло Л. П., Калабська В. С. (відпов. ред.) [та ін.] – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – С. 15-19.
  13. Гусак, В. А. Специфіка виявлення психомоторики у процесі виконавської діяльності фахівців мистецького профілю / Молодь, освіта, наука та мистецтво : Матеріали ІІІ Всеукраїнського науково-методичного Інтернет-семінару з Міжнародною участю (м. Умань, 24 листопада 2016 р.) / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, факультет мистецтв; [ред. кол. : Терешко І. Г. (головн. ред.) [та ін.] – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – С. 46-53.
  14. Гусак В. А., Танадай В. Л. Історичні аспекти становлення виконавської майстерності гітаристів / Молодь, освіта, наука та мистецтво : Матеріали IV Всеукраїнського науково-методичного Інтернет-семінару з Міжнародною участю (м. Умань, 23 листопада 2017 р.) / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, факультет мистецтв; [ред. кол. : Терешко І. Г. (головн. ред.) [та ін.] – Умань : ВПЦ «Візаві», 2017. – С. 50-53.
  15. Гусак В. А. Цілісне виконання музичного твору як психотехнічний аспект виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва / Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін : матеріали IIМіжнародної науково-практичної конференції (18-19 квітня 2019 року, м. Умань) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Факультет мистецтв ; [ред. кол. : Терешко І. Г. (гол. ред.), Побірченко О. М. (відповід. ред.)] – Умань : АЛМІ, 2019. – С. 40-45.
  16. Гусак В. А. Аналіз як феномен у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Мистецтвознавчі студії : науковий збірник факультету мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / ред. кол. : Терешко І. Г. Андрощук Л. М., Музика О. Я. [та ін.] – Умань : АЛМІ, 2019. – Вип. 12. – С. 41-45.
  17. Гусак В. А. Музична інтерпретація як предмет наукового пізнання / Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін : матеріали IIIМіжнар. наук.-прак. конф. (м. Умань, 9-10 квіт. 2020 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Ф-т мистецтв ; [ред. кол. : Терешко І. Г. (головн. ред.), Побірченко О. М. (відпов. ред.), Андрощук Л. М. та ін.] – Умань : ВІЗАВІ, 2020. – С. 28-33.
  18. Гусак В. А. Специфіка відображення сутності феномена «виконавська надійність» майбутніх викладачів-інструменталістів / Сучасне мистецтво : науково-методичний та практичний аспекти : матеріали IВсеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (м. Умань, 28-29 квіт. 2020 р.) і I Міжнар. наук.-практ. конф. (30 верес. 2020 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Ф-т мистецтв [та ін.] ; [ред. кол. : І. Г. Терешко, Ю. М. Бай, Т. А. Радзівіл, Т. І. Олійник] – Умань : ВІЗАВІ, 2020. – С. 25-27.
  19. Гусак В. А. Специфіка відображення відчуття музичного ритму здобувачів вищої освіти мистецьких спеціальностей / Молодь, освіта, наука та мистецтво : матеріали VIМіжнар.наук.-практ. конф. (м. Умань, 26 жовт. 2020 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Ф-т мистецтв ; [редкол. : Терешко І. Г. (голов. ред.), Побірченко О. М. (відпов. ред.), Андрощук Л. М. [та ін.]. – Умань : Візаві, 2020. – С. 34-38.
  20. Гусак В. А. Особливості відображення періоду у науковій музичній літературі / Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м.Умань, 8-9 квіт. 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Ф-т мистецтв ; Регіон. наук.-творч. центр мист. осв. і худ. майст. [ред. кол. : Терешко І. Г. (головн. ред.), Побірченко О. М. (відповід. ред.), Андрощук Л. М. [та ін.]. – Умань : ВІЗАВІ, 2021. – С. 73-77.
  21. Гусак В. Способи активізації музичної пам’яті здобувачів-інструменталістів вищої освіти / Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи = The teoretical and methodological aspects of art education: achievements, problems and prospects : матеріали VIIIМіжнар. наук.-практ. конф., м. Умань, 21-22 жовт. 2021 р. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Ф-т мистецтв [та ін.] ; [голов. ред. Терешко І. Г. ; відпов. ред. Калабська В. С. ; ред. кол. : Бикова О. В., Музика О. Я., Радзівіл Т. А., Семенчук В. В.] – Умань : ВПЦ «Візаві», 2021. – С. 55-61.
  22. Гусак В. А. Якісні зміни процесу автоматизації музично-ігрових рухів у процесі інструментально-виконавської підготовки здобувачів вищої освіти / Молодь, освіта, наука та мистецтво = Youth, education, science and art : матер. VIIМіжнар.наук.-практ. інтернет.-конф. (м. Умань, 25-26 лист. 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Ф-т мистецтв, Кафедра музикознавства та вокально-хорового мистецтва [та ін.]; [ред. кол. : Терешко І. Г. (головн. ред.), Козій О. М. (відпов. ред.), Семенчук В. В. [та ін.]. – Умань : Візаві, 2021. – С. 53-58.

Творча діяльність:

20162018 роки – художній керівник інструментального тріо «Serbian Star» у складі Дрманіча Йована, Марковіча Дарко і Джорджевіча Александара.

  1. Двадцять восьмого жовтня 2016 року тріо «Serbian Star» отримали диплом «Гран-Прі» IIМіжнародного фестивалю-конкурсу мистецтв «Музичний Всесвіт 2016» (м. Одеса) Всеукраїнської громадської організації «Спілка музикантів України».
  2. Четвертого грудня 2016 року тріо «Serbian Star» стали Лауреатами I ступеня IVІнтернаціонального Українського Музичного Конкурсу «I.C.M.U.» (м. Київ), що присвячений пам’яті М. І. Спозіто.
  3. Третього травня 2017 року тріо «Serbian Star» отримали диплом IIступеня категорія III-C X Міжнародного конкурсу баяністів-акордеоністів «PERPETUUM MOBILE» (м. Дрогобич, 29 квітня-3 травня 2017 року).
  4. Третього листопада 2017 року тріо «Serbian Star» нагороджене дипломом «Гран-Прі» IIIВсеукраїнського мистецького фестивалю-конкурсу «Grand Fest Кам’янець-2017» (м. Кам’янець-Подільський), жанр «Інструментальне мистецтво» (баян) молодіжна вікова категорія.
  5. Дванадцятого грудня 2017 року тріо «Serbian Star» отримали подяку від директора Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України Л. Б. Лук’янової за допомогу в організації і проведенні XVМіжнародних педагогічно-мистецьких читань пам’яті професора О. П. Рудницької «Педагогіка мистецтва і мистецтво педагогічної дії».
  6. Тридцятого березня 2018 року тріо «Serbian Star» отримали диплом: народні інструменти, камерні ансамблі, старша група IIIпремія на VI Міжнародному інструментальному конкурсі імені Євгена Станковича (23.03.2018 – 2.04.2018, м. Київ).
  7. П’ятнадцятого квітня 2018 року тріо «Serbian Star» нагороджене дипломом лауреата Першого ступеня на VІ Міжнародному конкурсі виконавців на народних інструментах «Арт-Домінанта». Номінація «Інструментальні ансамблі» V категорія – студенти муз.-пед. факультетів ВНЗ III-IV рівня акредитації (м. Харків, 11-15 квітня 2018 року).

 З 2018 року художній керівник народного інструментального ансамблю «Музичні візерунки». Зроблені авторські інструментовки наступних вокально-хорових творів:

  1. «Реве та стогне Дніпр широкий» (українська народна пісня в обробці А. Пашкевича);
  2. «Ой у лузі червона калина» (музика С. Чернецького, слова Г. Труха і С. Чернецького);
  3. «Ой у вишневому садочку» (українська народна пісня в обробці М. Куща);
  4. «Сонце низенько» (українська народна пісня в обробці О. Стадника);
  5. «Верховина» (український народний танець);
  6. «Степом» (музика А. Пашкевича, слова М. Негоди);
  7. «Гарний козак, гарний» (музика П. Свіста, переклад для хору О. Стадника);
  8. «Вийди, Грицю, на вулицю» (українська народна пісня в обробці Є. Кухарця);
  9. «Летять коні на Вкраїну» (музика М. Плашкевича, слова Н. Шаварської);
  10. «Ой на горі, на високій» (українська народна пісня в обробці Є. Кухарця);
  11. «Ой їхали хлопці з ярмарку» (українська народна пісня в обробці О. Стадника);
  12. «Учітеся, брати мої» (муз. А. Кос-Анатольського, сл. Т. Шевченка);
  13. «На вулиці музиченька грає» (українська народна пісня в обробці А. Пашкевича);
  14. «Ой, ти, коню сивогривий» (українська народна пісня в обробці В. Семенчука);
  15. «Пісня про хліб» (музика А. Пашкевича, слова Д. Луценка);
  16. М. Товпеко парафраз «Ой при лужку» тощо.

 Подяки:

«Диплом» за фахову майстерність та активну участь у підготовці учнів до II Міжнародного фестивалю-конкурсу мистецтв «Музичний Всесвіт 2016» (м. Одеса) Всеукраїнської громадської організації «Спілка музикантів України» (28.10.2016).

«Диплом» за високий рівень професіоналізму і майстерність у підготовці учасників до IV Інтернаціонального Українського Музичного Конкурсу «I.C.M.U.» (м. Київ), що присвячений пам’яті М. І. Спозіто (4.12.2016).

«Подяка» за високий рівень підготовки учасників до III Всеукраїнського мистецького фестивалю-конкурсу «Grand Fest Кам’янець-2017» (3-5 листопада 2017 року).

«Подяка» (народні інструменти) за високий рівень професійної підготовки конкурсантів до VI Міжнародного інструментального конкурсу Євгена Станковича (23.03.2018 – 2.04.2018).

«Подяка» за вагомий особистий внесок у розвиток культури, естетичне виховання студентської молоді та підготовку висококваліфікованих фахівців (УДПУ імені Павла Тичини, О. І. Безлюдний, м. Умань, 2018).

«Подяка» за належну майстерність, високу громадянську позицію та волонтерську діяльність (УДПУ імені Павла Тичини, О. І. Безлюдний, м. Умань, 2018).