ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ Андрощук Людмила Михайлівна

Андрощук Людмила Михайлівна

Андрощук

Андрощук Людмила Михайлівна, завідувач кафедри хореографії та

художньої культури, кандидат педагогічних наук, доцент

Email: vizavi1974@ukr.net

ORCID ID 

 

Освіта:

з 1992 по 1997 рік навчалась в Уманському державному педагогічному інституті імені П.Г. Тичини і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Початкове навчання і хореографія» та здобула кваліфікацію вчителя початкових класів і хореографії.

 

 Професійна кар’єра:

Стаж педагогічної роботи у вищих закладах освіти ІІІ–IV рівня акредитації – 23 роки, із них в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини – 23 роки.

Основні етапи педагогічної діяльності у вищих закладах ІІІ–ІV рівня акредитації:

25.11.1997 р. – 31.08.2001 р. –  викладач кафедри музики, образотворчого мистецтва та хореографії;

31.08.2001 р.– 01.09.2005 р. – викладач кафедри музики і хореографії;

01.09.2005 р. – 01.09.2010 р. – викладач кафедри хореографії та музінструменту;

01.09.2010 р.– 01.04.2011 р. – старший викладач кафедри хореографії та музінструменту;

01.12.2010 р. – 02.07.2012 р. – завідувач кафедри хореографії та музінструменту;

01.04.2011 р. – по цей час – доцент кафедри хореографії та музінструменту;

02.07.2012 р. – по цей час – завідувач кафедри хореографії та художньої культури.

 

Наукова робота:

Сфера наукових інтересів:

  • Формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії;
  • Теоретичні та методичні засади підготовки майбутнього вчителя хореографії;
  • Теорія та практика хореографічно-педагогічної освіти в Україні.

 

Впродовж 2002-2006 років –  аспірант Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (заочна форма навчання).

Проблема дослідження  «Формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії» (13.00.04 – Теорія та методика професійної освіти). Науковий керівник  – доктор педагогічних наук, професор Побірченко Наталія Семенівна. Кандидат педагогічних наук із липня 2009 р. Дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти захистила в Інституті вищої освіти НАПН України.

З 2012 року – доцент кафедри хореографії та художньої культури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

Науково-дослідні роботи – держбюджетні теми, госпдоговірні теми, наукові теми кафедр, інші науково-дослідні роботи.

З 2011 р. – керівник наукової теми кафедри «Розвиток творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії засобами танцювального мистецтва» (номер державної реєстрації 0111U007559).

2015-2017 рр. – керівник підтеми «Теоретичні та методичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії» (номер державної реєстрації 0115U002489) комплексного наукового проекту «Теоретичні та методичні засади розвитку хореографічно-педагогічної освіти в Україні» (номер державної реєстрації 0115U000603). Головною організацією-виконавцем є Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка. Керівник проекту – Ніколаї Галина Юріївна, доктор педагогічних наук професор, завідувач кафедри мистецької педагогіки та хореографії, керівник наукової лабораторії мистецької освіти Сумського державного університету імені А.С.Макаренка.

З 2014 року голова оргкомітету Всеукраїнської науково-практичної конференції «Стратегії розвитку хореографічної освіти».

 

Науковий керівник:

–  Бикова О. В. Тема наукового дослідження «Формування індивідуальних творчих здібностей майбутніх учителів хореографії у процесі позааудиторної виховної роботи вищих навчальних закладів.» (13.00.07 – Теорія і методика виховання) (захист дисертації 30.06.2017 р.)

– Дубровіна І. В. Тема наукового дослідження «Педагогічні умови самоосвіти вчителів музичного мистецтва в системі післядипломної освіти» (13.00.04 – Теорія та методика професійної освіти) (захист дисертації 21.04.2016 р.)

– Куценко С. В. Тема наукового дослідження «Формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії засобами народно-сценічного танцю» (13.00.07 – Теорія і методика виховання) (захист дисертації 17.12.2015 р.).

 

 Офіційний опонент:

  1. Завгородня Є. Є. «Розвиток творчого потенціалу майбутніх хореографів у освітньому середовищі вищих навчальних закладів культури і мистецтв» (13.00.07 – теорія і методика виховання, м. Умань, 2016 рік).
  2. Пархоменко О. М. «Формування балетмейстерських умінь майбутніх учителів хореографії у процесі фахової підготовки» (13.00.04  – теорія та методика професійної освіти, м. Київ, 2016 рік).
  3. ТараненкоЮ. П. «Підготовка майбутніх вчителів хореографії до розвитку художньо-творчих здібностей школярів» ((13.00.04  – теорія та методика професійної освіти, м. Бердянськ, 2017 рік).
  4. МурованаІ. В. «Розвиток дитячої хореографічної освіти на Кіровоградщині (остання чверть XX – початок XXI століття)» (13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки,  м. Кропивницький, 18 січня 2018 року).
  5. ВільховаО. Г. «Форми і методи виховання дітей молодшого шкільного віку засобами народної хореографії в освітньому просторі України (1945-1991 рр.)» (13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки, м. Полтава, 2018 рік).
  6. Тіщенко О. М. «Формування міжкультурної компетентності майбутніх учителів хореографії в освітньому середовищі університету» (00.04 – теорія і методика професійної освіти, м. Слов’янськ, 2020  рік).
  7. Бідюк Д. Є. «Професійна підготовка хореографів в університетах Великої Британії» (00.04 – теорія і методика професійної освіти, м.Київ,  2020  рік).

 

Автор понад 80 наукових та навчально-методичних праць.

Наукові та навчально-методичні праці (за останні 5 років):

  1. Андрощук Л.М. Розвиток творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії у процесі постановки творчого проекту. Мистецтво та освіта. 4 (74).2014.С.55-59.
  2. Андрощук Л. М. Еволюція хореографічного мистецтва як явища культури в контексті передумов відкриття хореографічно-педагогічних спеціальностей в вищих педагогічних навчальних закладах України. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини.  Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. Вип12, Ч.2. С.272-281.
  3. Андрощук Л.М. Теоретичні основи інновацій у контексті становлення хореографічно-педагогічної освіти. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. № 3 (57). С. 292-300.
  4. Андрощук Л.М. Наукова діяльність кафедри як аспект професійної підготовки майбутніх учителів хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти. Проблеми освіти. Київ, 2016. Вип. 86. 544 с. С. 14-21.
  5. Андрощук Л.М. Формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії в процесі постановки розгорнутої танцювальної форми як аспект професійної самореалізації в системі хореографічно-педагогічної освіти. Актуальні питання мистецької освіти та виховання. Суми : видавничо-виробниче підприємство «Мрія», 2015. С. 86-96.
  6. Андрощук Л.М. Етапи становлення хореографічно-педагогічної освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань : ФОП Жовтий О.О., 2016. Випуск 14. С. 274-283.
  7. Андрощук Л.М. Етапи становлення інноваційної педагогічної моделі хореографічної освіти «Школа мистецтв – Кіровоградський обласний загальноосвітній навчально-виховний комплекс – Кіровоградський державний педагогічний університет». Актуальні питання мистецької освіти та виховання. Суми: видавничо-виробниче підприємство «Мрія», 2016. С. 52-66.
  8. Андрощук Л. М. Аналіз наукових досліджень в системі хореографічно-педагогічної освіти в Україні. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань : ВПЦ Візаві, 2017. Випуск 16. С. 253-261.
  9. Андрощук Л. М. Роль науково-практичних конференцій в становленні системи хореографічно-педагогічної освіти в Україні. Вісник ЧНУ. Серія педагогічні науки. Черкаси, 2017. С. 110-114.
  10. Андрощук Л. М. Етапи становлення хореографічно-педагогічної освіти в Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань : ВПЦ «Візаві», 2017. Вип.2, Ч. 2. С. 7-16.
  11. Андрощук Л. М. Роль науково-методичних видань у підготовці майбутніх вчителів в системі хореографічно-педагогічної освіти. Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. Кропивницький : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. С. 97-102.
  12. Андрощук Л. М. Хореографічне втілення образу України (з досвіду роботи з творчим студентським колективом). Актуальні питання мистецької освіти та виховання : науковий журнал : вип. 1 (9). Суми : ФОП Цьома С. П., 2017. С. 3-12.
  13. Андрощук Л.М. Движение как основа здоровья человека. Safety, Health and Physical Education: Some Issues. Poland. с. 31-42.
  14. Андрощук Л. М. Инновации в хореографически-педагогическом образовании Украины / Л. М. Андрощук // East European conference. Лодзь. С. 56-59.
  15. Андрощук Л.М. Етапи розвитку хореграфічно-педагогічної освіти в Херсонському держаному університеті. Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань : ВПЦ Візаві, 2018. С.7-17
  16. Андрощук Л. М. Етапи розвитку хореграфічно-педагогічної освіти в Бердянському держаному педагогічному університеті. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань: ВПЦ Візаві, 2018. С.355-365.
  17. Андрощук Л. М. Діяльність аматорського колективу в системі хореографічно-педагогічної освіти в Україні. Актуальні питання мистецької освіти та виховання : науковий журнал : вип. 2 (12). Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. С. 197-206.
  18. Андрощук Л. М. Вища хореографічно-педагогічна освіта в Україні: законодавче та нормативно-правове забезпечення та перспективи розвитку. Наукові записки. Випуск 176. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. С. 62-68.
  19. Андрощук Л. М. Концептуальні засади та напрями розвитку хореографічно-педагогічної освіти в Україні. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ВПЦ Візаві, 2019. Випуск 2(20). С. 13-21.
  20. Андрощук Л. М. Фахова підготовка майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в Україні. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, 2019. № 70.С 9-14
  21. Андрощук Л. М. Теоретичні та методичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії: результати комплексного наукового проекту. Мистецтво та освіта, 2019. № 4 (94). С.57-62.
  22. Андрощук Л. М. Неперіодичні видання як компонент науково-методичного забезпечення освітнього процесу в системі хореографічно-педагогічної освіти в Україні. Народна освіта, 2019. №3 (39). URL: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=5961
  23. Андрощук Л. М. Предпосылки открытия хореографически-педагогической специальности в высших педагогических учебных заведениях Украины. Norwegian Journal of development of the International №35/2019. VOL.3. Oslo, Norway, 2019. С. 29–32.
  24. Андрощук Л. М. Інновації в практичній підготовці майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в Україні. Актуальні питання мистецької освіти та виховання : науковий журнал : вип. 1-2 (13-14). Суми : ФОП Цьома С. П., 2019. С. 211-221.
  25. Андрощук Л. М. Организация научно-практических конференций как аспект научной деятельности кафедры в системе хореографически-педагогического образования. Slovak international scientific journal. №35/2019. VOL.2. Bratislava, Slovakia. С.32-34.
  26. Андрощук Л.М. Діяльність кафедри хореографії та художньої культури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Молодь, освіта, наука та мистецтво: матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару (Умань, 27-28 листопада 2014 р.). Умань : ФОП Жовтий О.О., 2014. С. 7–11
  27. Андрощук Л.М. Історія народного аматорського ансамблю сучасного танцю «Візаві» Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Умань, 24 жовтня 2014 року). Умань: ФОП Жовтий О.О., 2014. С. 8–11.
  28. Андрощук Л.М. Наукова робота кафедри хореографії та художньої культури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (Умань, 16-17 травня 2015 р.). Умань:ФОП Жовтий О.О., 2015. С. 3–5.
  29. Андрощук Л.М. Розвиток творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії в процесі постановки творчого проекту «Право на життя: хореографія проти наркоманії та алкоголізму». Проблеми та перспективи розвитку хореографічного мистецтва: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Херсон: МПП «Издательство «ІТ», 2015. С 11–
  30. Андрощук Л.М. Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів з дисципліни «Історія хореографічного мистецтва». Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. 25 с.
  31. Розгорнута хореографічна форма: навчально-методичний посібник з курсу «Мистецтво балетмейстера» (на матеріалі творчого проекту «Право на життя: хореографія проти наркоманії та алкоголізму» / уклад. Андрощук Л.М. Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2015. 229 с.
  32. Андрощук Л.М. Курс «Історія хореографічного мистецтва» як компонент професійної підготовки майбутнього вчителя хореографії. Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін: матеріали ІІІ Всеукраїнського науково-методичного семінару з міжнародною участю (Умань, 17-18 травня 2017 року). Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. С. 6–
  33. Програмове забезпечення фахової підготовки майбутнього вчителя хореографії: навч. посіб. / упор. Л. М. Андрощук та ін.; за ред. Л. М. Андрощук. Умань : ВПЦ «Візаві», 2017. 142 с.
  34. АндрощукЛ. М. Підготовка майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в контексті участі випускової кафедри в комплексному науковому проекті. Музичне мистецтво в освіто логічному дискурсі: наук. журнал. К : Київ ун-т імені Б. Грінченка, 2017. №2. С. 123-127.
  35. Андрощук Л. М. Бар’єри розвитку хореографічно-педагогічної освіти як інноваційного явища. Емпіричні дослідження для реформування вищої освіти в Україні : матеріали  І Міжнародної наукової конференції Української асоціації дослідників освіти (Київ, 4 лютого 2017 р.). Київ-Дрогобич: ТзОВ «Трек-ЛТД» С. 11–14.
  36. Андрощук Л. М. Роль курсу «Мистецтво балетмейстера» в підготовці майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти. Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Умань, 16 березня 2017 р.). Умань : ФОП Жовтий О. О., 2017. С. 3–
  37. Андрощук Л. М. Хореографічно-педагогічна освіта: інновації, бар’єри, перспективи. Художні практики та мистецька освіта у крос культурному просторі сучасності: матеріали IV Всеукр. Наук.-практ конф. (29-31 березня 2017 р.). Полтава : Видавництво «Симон», 2017. С. 205–
  38. Андрощук Л.М. Формування творчої особистості майбутнього вчителя хореографії в процесі створення танцювальної імпровізації. Стратегії підвищення якості мистецької освіти в контексті змін сучасного соціокультурного простору: матеріали і тези І Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 13-14 жовтня 2017 р.). Одеса : ПНПУ імені К. Д, Ушинського, 2017. С. 5–8 .
  39. Androshchuk L. Activiti of creative collective in the system of choreographic-pedagogical education. Теоретичні та методичні засади розвитку мистецької освіти в контексті європейської інтеграції (м. Суми, 11-12 грудня 2017 р.). Суми: ФОП Цьома С П., 2017. С. 32–33.
  40. Творчий проект «Колесо Фортуни» : навч.-метод. посіб. / Андрощук Л. та ін. Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. 332 с.
  41. Казковий світ Василя Сухомлинського у творчості студентів факультету мистецтв (досвід проектної діяльності): навч.-метод. посіб. / уклад. Андрощук Л. М. та ін. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. 283 с.
  42. Андрощук Л. М., Бикова О. В., Терешко І. Г., Куценко С. В. Кордоцентризм у руховому осмисленні світу українцями. Kultura fizyczna, pedagogika, zdrowie I fizioterapia (Фізична культура, здоров’я, педагогіка та фізична терапія) : монографія / Oksana Zabolotna, Dariusz Skalski та ін. Starogard Gdański : Pomorskiej Szkoły Wyższej, 2020. С. 85-102

Творча діяльність:

З 1997 року організатор і незмінний керівник народного аматорського ансамблю сучасного танцю «Візаві» Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, який є учасником та переможцем чисельних фестивалів та конкурсів різного рівня. Автор більше 60 хореографічних композицій, є режисером та балетмейстером-постановником близько 20 творчих проєктів («Собор Паризької Богоматері», «Тополя», «Яблуко розбрату», «Майстер і Маргарита», «Пригоди Попелюшки в УДПУ», «Лускунчик на новий лад», «Легенда про птаха», «Панда кунг-фу», «Право на життя: хореографія проти наркоманії та алкоголізму», «Дванадцять місяців», «Діти Сонця» та ін.
Має свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір мистецтва на хореографічні композиції «Танго над прірвою», «Пори року», «Така як ти» та танцювальні вистави «Право на життя: хореографія проти наркоманії та алкоголізму», «Легенда про птаха»). Приділяє велику увагу інноваційним підходам до формування творчого потенціалу студентської молоді засобами хореографічного мистецтва. Народний аматорський ансамбль сучасного танцю «Візаві» під керівництвом Людмили Андрощук за роки існування здобув низку відзнак на всеукраїнських та міжнародних конкурсах (близько 100).

Авторське право:
Хореографічна вистава «Легенда про птаха»;
Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір
Рішення про реєстрацію авторського права на твір
Хореографічна композиція  «Пори року»;
Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір
Рішення про реєстрацію авторського права на твір
Хореографічна композиція «Така як ти»;
Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір
Рішення про реєстрацію авторського права на твір
Хореографічна композиція «Танго над прірвою»;
Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір
Рішення про реєстрацію авторського права на твір
Творчий проект «Право на життя: хореографія проти наркоманії та алкоголізму»;
Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір
Рішення про реєстрацію авторського права на твір

Навчально-методичний посібник “Технології проективного моделювання в мистецькій освіті”;
Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір

Рішення про реєстрацію авторського права на твір

Навчально-методичний посібник “Ритмо-пластичне інтонування у діалоговій взаємодії мистецтв (на матеріалі методичної системи Еміля Жак-Далькроза)”;
Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір

Рішення про реєстрацію авторського права на твір

Навчальний посібник “Підготовка концертних номерів: танці з репертуару Народного аматорського ансамблю сучасного танцю “Візаві” (велика форма)”; 
Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір
Рішення про реєстрацію авторського права на твір

Монографія “Теоретичні та методичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії”; 
Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір
Рішення про реєстрацію авторського права на твір

Сучасна хореографічна композиція “Народження мрії”; 
Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір
Рішення про реєстрацію авторського права на твір

Опис з ілюстраціями «Хореографічна композиція «Заметіль»; 
Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір

Опис з ілюстраціями «Хореографічна композиція «Україна: Кохана, Наречена, Вдова»; 
Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір

Інші напрями діяльності:

Досвід участі в експертній комісії з ліцензування і акредитації  напряму підготовки та спеціальності «Хореографія»:

       Член експертної комісії. Наказ Міністерства освіти і науки України № 567 л від 14.04.2015 р. про проведення акредитаційної експертизи підготовки бакалаврів за напрямом підготовки 6.020202 «Хореографія», спеціалістів і магістрів зі спеціальностей 7.02020201 «Хореографія», 8.02020201 «Хореографія» у Харківському національному педагогічному університеті імені Г. С. Сковороди.

        Член експертної комісії. Наказ Міністерства освіти і науки України № 567 л від 02.03.2015 р. про проведення акредитаційної експертизи підготовки молодших спеціалістів зі спеціальності 5.02020201 «Хореографія» у Тульчинському училищі культури.

       Керівник експертної групи акредитаційної експертизи за спеціальністю «024 Хореографія» освітньої програми «Хореографія» за першим рівнем вищої освіти у Державному вищому навчальному закладі «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» (Наказ Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти  № 139-Е від 25.02.2020 року).

       Член експертної групи акредитаційної експертизи  за спеціальністю «026 Сценічне мистецтво» за першим рівнем вищої освіти освітніх програм «Акторське мистецтво драматичного театру та кіно» і «Театрознавство» у Львівському національному університеті імені Івана Франка (Наказ Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти  № 633-Е від 6.04.2020 року).

       Керівник експертної групи акредитаційної експертизи за спеціальністю «024 Хореографія» освітньої програми «Хореографія. Фітнес» за першим рівнем вищої освіти у Бердянському державному педагогічному університеті (Наказ Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти  № 864-Е від 26.05.2020 року).

       Керівник експертної групи акредитаційної експертизи за спеціальністю «024 Хореографія» освітньої програми «Хореографія» за другим рівнем вищої освіти у Сумському державному педагогічному університеті А. С. Макаренка (Наказ Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти  № 1388-Е від 29.09.2020 року).

 

Голова екзаменаційних комісій:

1.Голова екзаменаційної комісії в ДВНЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» (м. Одеса 2016, 2017, 2019 рр.) 

  1. Голова екзаменаційної комісії в Київському університеті імені Бориса Грінченка (2018, 2019 рр.).
  2. Голова екзаменаційної комісії в Тульчинському коледжі культури і мистецтв (2020 р.)

Професійні об’єднання:

  • Член української асоціації дослідників освіти;
  • Член національної хореографічної спілки України.

Підготовка студентів-переможців ІІ туру Всеукраїнської олімпіади з хореографії:

  • 2017 рік Свистун Максим (3 місце) переможець ІІ туру Всеукраїнської олімпіади з хореографії, яка відбулася на базі Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського (м. Одеса);
  • 2018 рік Ткаченко Ольга (2 місце). переможець ІІ туру Всеукраїнської олімпіади з хореографії, яка відбулася на базі Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського (м. Одеса);
  • 2019 рік Малий Олександр (1 місце). переможець ІІ туру Всеукраїнської олімпіади з хореографії, яка відбулася на базі Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського (м. Одеса);

 

Член журі міжнародних та всеукраїнських хореографічних конкурсів:

– член журі ІІ туру Всеукраїнської олімпіади з хореографії, яка відбулася на базі Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського ( м. Одеса 2017, 2018, 2019 роки);

– Голова журі Всеукраїнського хореографічного фестивалю «Квітнева феєрія » (м. Умань, 2016-2019 рр.);

– Голова та член журі Міжнародного хореографічного фестивалю «Тріумф-фест» (м. Умань 2016-2019 рр.);

– Голова та член журі Міжнародного хореографічного фестивалю «Global dance» (м. Умань 2017-2019 рр.);

– член журі всеукраїнського хореографічного фестивалю «Грайлива веселка»;

– член журі міжнародного хореографічного фестивалю «Золоте руно» (Грузія, м. Батумі, 2018-2019);

– член журі міжобласного хореографічного фестивалю «Гопак-фест» (м. Корсунь-Шевченківський, 2019).

 

Рецензування:

1.Теорія і методика хореографії у запитаннях і відповідях: навчальний посібник для студентів спеціальності Хореографія за заг. ред. О. В. Мартиненко. Мелітополь: ПП Скребейко, 2018. 334 с.

2.Коваль Л. В., Тараненко Ю. П. Мистецько-педагогічний феномен підготовки майбутніх вчителів хореографії до розвитку художньо-творчих здібностей молодших школярів : монографія. Бердянськ: БДПУ, 2018.

  1. Мартиненко О. Наукова робота студентів спеціальності «Хореографія» : навчально-методичні рекомендації. Бердянськ: БДПУ, 2018.
  2. Збірка авторських програм профілюючих дисциплін кафедри хореографічного мистецтва викладачів факультету мистецтв Херсонського державного університету. Автори: РехліцькаА. Є. та ін. Херсон:ХДУ, 2018.
  3. Українські народні танці в школі[Текст]: навчальний посібник. Богуслав, 2019. 80 с.
  4. Навчальні програми з дисциплін хореографічного циклу (Ніжин, 2018).
  5. Хрестоматія з українського народно-сценічного танцю «Народні витоки та регіональні особливості хороводів» О.М. Пархоменка (Ніжин, 2019 р.)
  6. Мартиненко О. В. Методика роботи з хореографічним колективом: теорія і практика (підручник) Бердянськ: БДПУ, 2020.

 

Участь у всеукраїнських та міжнародних конференціях та семінарах:

2016 рік

 Наукова діяльність кафедри як аспект професійної підготовки майбутніх учителів хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти // ХІІІ Міжнародна науково-методична конференція «Концептуальні проблеми модернізації сучасної системи освіти на засадах формування духовно-патріотичних цінностей студентської молоді» (1719 березня 2016 р., м. Бар);

Підготовка вчителя хореографії нового типу в системі хореографічно-педагогічної освіти в Україні // ХІV Міжнародні педагогічно-мистецькі читання пам’яті професора О. П. Рудницької на тему «Педагогіка мистецтва і мистецтво педагогічної дії» (12 грудня 2016 р., м. Київ);

Етапи становлення хореографічно-педагогічної освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини // ІІІ Всеукраїнська науково–практична конференція «Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти» (25 червня 2016 р., м. Умань);

Курс «Історія хореографічного мистецтва» як компонент професійної підготовки майбутнього вчителя хореографії // ІІІ Всеукраїнський науково-методичний семінар з міжнародною участю «Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін» (26 травня 2016 р., м. Умань);

Роль науково-методичних видань у підготовці майбутніх вчителів в системі хореографічно-педагогічної освіти // Міжнародна науково-практична конференція «Мистецький освітній простір у контексті формування сучасної парадигми освіти» (15–16 грудня 2016 р., м. Кропивницький);

Символізм в сучасному хореографічному мистецтві як аспект художньо-образного рішення хореографічного твору: вінок // Міжнародна науково-практична конференція «Виховний та мистецький вплив сучасного хореографічного мистецтва: тенденції та перспективи розвитку» (10 листопада 2016 р., м. Львів);

2017 рік

Підготовка майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти // IIІ Міжнародна науково-практична конференція «Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття» (3031 березня 2017 р., м. Київ);

Етапи становлення хореографічно–педагогічної освіти України: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини // Міжнародна науково-практична конференція «Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст (25–26 травня 2017 р., м. Умань);

Здоров’язберігаючий потенціал хореографічного руху та руху в фізичному вихованні // ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогічні, психологічні та медико-біологічні аспекти в хореографії та спорті» (16–17 березня 2017 р., м. Львів);

Формування творчої особистості майбутнього вчителя хореографії в процесі створення танцювальної імпровізації // І Міжнародна науково-практична конференція «Стратегії підвищення якості мистецької освіти в контексті змін сучасного соціокультурного простору» (1314 жовтня 2017 р., м. Одеса);

Аналіз наукових досліджень в системі хореографічно-педагогічної освіти в Україні // ІV Міжнародна науково-практична конференція «Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи» (1213 жовтня 2017 р., м. Умань);

Підготовка творчого вчителя в системі хореографічно-педагогічної освіти // ХV Міжнародні педагогічно-мистецькі читання пам’яті професора О. П. Рудницької «Педагогіка мистецтва і мистецтво педагогічної дії» (67 грудня 2017 р., м. Київ);

Activity of the creative collective in the system of choreographic-pedagogical education // ІV Міжнародна науково-практична конференція «Теоретичні та методичні засади розвитку мистецької освіти в контексті європейської інтеграції» (1112 грудня 2017 р., м. Суми);

Хореографічно-педагогічна освіта: інновації, бар’єри, перспективи // ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності» (2931 березня 2017 р., м. Полтава);

Роль символізму в створенні хореографічної думи «Україна: кохана, наречена, вдова» // Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін» (17–18 травня 2017 р., м. Умань);

Роль курсу «Мистецтво балетмейстера» в підготовці майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти // ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти» (16 березня 2017 р., м. Умань);

Танцювальна імпровізація та її творчо-розвивальний потенціал // Міжнародна науково-практична конференція «Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (13–14 жовтня 2017 р., м. Одеса);

Перспективи розвитку хореографічно-педагогічної освіти в Україні // Всеукраїнський науково-методичний інтернет-семінар з Міжнародною участю «Молодь, освіта, наука та мистецтво» (23 листопада 2017 р., м. Умань);

Ритмопластичне інтонування у діалоговій взаємодії мистецтв // Всеукраїнський науково-практичний семінар «Інтеграція у мистецькій освіті як чинник гармонійного розвитку особистості» (16 листопада 2017 р., м. Умань);

Традиції та інновації у підготовці майбутнього вчителя хореографії // Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція, присвячена 85-річчю заснування Бердянського державного педагогічного університету (14 вересня 2017 р.);

 

2018 рік

Інноваційний потенціал професійної підготовки педагога-хореографа в системі хореографічно-педагогічної освіти // Міжнародна науково-практична конференція «Формальна й неформальна освіта в діахронному вимірі педагогіки добра Івана Зязюна» (57 березня 2018 р., м. Полтава);

Історичний досвід становлення хореографічно-педагогічної освіти в Україні // V Міжнародна науково-практична конференція «Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття» (12 квітня 2018 р., м. Київ);

Хореографічно-педагогічна освіта: виклики ХХІ століття // Міжнародна науково-практична конференція «Мистецька освіта в європейському соціально-культурному просторі ХХІ століття» (1920 квітня 2018 р., м. Мукачево);

Естетичні засади підготовки майбутніх учителів хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти // Міжнародна науково-практична конференція «Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін» (19 квітня 2018 р., м. Умань);

Процес підготовки майбутнього вчителя хореографії в Україні: інтеркультурний вимір // Міжнародна наукова конференція «Україна і Польща: минуле, сучасне, майбутнє» (2223 травня 2018 р., м. Умань);

Естетичні засади розвитку особистості майбутнього вчителя хореографії в освітньому процесі ЗВО // Всеукраїнська науково-практична конференція з Міжнародною участю «Сучасне мистецтво: науково-методичний та практичний аспекти» (25 вересня 2018 р. м. Умань);

Етапи становлення хореографічно-педагогічної освіти в Херсонському державному університеті // V Міжнародна науково-практична конференція «Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи» (1819 жовтня 2018 р., м. Умань);

Історія становлення спеціальності «Хореографія» в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини // V Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти» (20 березня 2018 р., м. Умань);

Критерії оцінювання знань майбутніх учителів хореографії: традиції та інновації // V Всеукраїнська наукова конференція «Традиції та новітні технології у розвитку сучасного мистецтва» (30 листопада 2018 р. м. Черкаси);

Створення образу України в хореографічному творі «Туга за Україною» на основі архетипа жінки в творчості Тараса Шевченка // ІІІ всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогічні, психологічні та медико-біологічні аспекти в хореографії та спорті» (15–16 березня 2018 р., м. Львів);

Бар’єри розвитку хореографічно-педагогічної освіти як інноваційного явища // І Міжнародна наукова конференція Української асоціації дослідників освіти «Емпіричні дослідження для реформування освіти в Україні» (11 лютого 2017 р., м. Київ);

2019 рік

Європейські індикатори якості освітніх досліджень (за матеріалами ІІ Зимової школи УАДО) // VІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти» (19 квітня 2019 р., м. Умань);

Історичний досвід становлення хореографічно-педагогічної освіти в Україні // ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Мистецький освітній простір у контексті формування сучасної парадигми освіти» (1617 квітня 2019 року, м. Кропивницький);

Творчість Павла Тичини як основа для створення твору хореографічного мистецтва // Всеукраїнська науково-практична конференція «Життя і творчість Павла Тичини: текст і контекст» (20 лютого 2019 р., м. Умань);

Педагогічні аспекти професійної підготовки майбутнього вчителя хореографії в системі вищої освіти // Міжнародна науково-практична конференція «Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття» (04 квітня 2019 р., м. Київ);

Підготовка майбутніх учителів хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в Україні: традиції та інновації // Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Мистецтво танцю і хореографічна освіта: досвід, тенденції, перспективи» (19 квітня 2019 р., м. Київ);

Традиції та інновації в підготовці майбутнього вчителя хореографії в закладах вищої освіти // V Всеукраїнська науково-практична конференція «Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності» (78 жовтня 2019 р., м. Полтава);

Унікальний почерк педагогічної діяльності викладача класичного танцю: уроки історії хореографії // Четверта всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогічні, психологічні та медико-біологічні аспекти в хореографії та спорті» (27–28 березня 2019 р., м. Львів);

Хореографічна освіта в аспекті нової української школи // ІІ Всеукраїнський науково-методичний семінар для вчителів хореографії «Ключові аспекти підготовки майбутніх учителів хореографії» (19–20 жовтня 2019 р., м. Умань);

Інноваційні підходи у викладанні дисципліни «Теорія і методика класичного танцю» //  Всеукраїнська науково-практична конференція «Інновації в освіті: проблеми та перспективи» (11 жовтня 2019 р., м. Умань);

Роль синтезу мистецтв у підготовці майбутнього вчителя хореографії // ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з Міжнародною участю «Сучасне мистецтво: науково-методичний та практичний аспекти» (26 вересня 2019 р., м. Умань);

Роль самостійної роботи у підготовці майбутнього вчителя хореографії // ХVІІ Міжнародні педагогічно-мистецькі читання пам’яті професора О. П. Рудницької «Педагогіка мистецтва і мистецтво педагогічної дії» (2019 р., м. Київ);

         Естетичне виховання майбутніх вчителів хореографії засобами класичного танцю // Всеукраїнський  науково-методичний семінар «Художньо-педагогічні технології навчання на уроках мистецтва у процесі розвитку пізнавальної активності школярів» ( 4 квітня 2019 року, м. Умань);

         Педагогічні аспекти професійної підготовки майбутнього вчителя хореографії в системі вищої освіти //  Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні орієнтири мистецької освіти: традиції, досвід, інновації» (4-5 квітня 2019 р., м. Чернівці);

        Педагогічна практика майбутніх вчителів хореографії як аспект професійної підготовки // Міжнародна науково-практична конференція «Проектування позитивного життєвого  простору  особистості» (18-19 квітня 2019 р., м. Полтава);

 

2020

       Філософія серця Бориса Колногузенка / VІІ Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні стратегії розвитку  хореографічної освіти» (м. Умань, 24 квітня 2020 року);

       Українська мистецька освіта: збереження традицій чи зміна вектору на європейські практики? / ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін» (9-10 квітня 2020 року, м. Умань);

       Мистецька освіта та виклики глобалізованого світу / VІ Міжнародна науково-практична конференція «Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття» (15 травня 2020 року, м. Київ);


       Неперервна хореографічна освіта: проблеми та перспективи // Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Неперервна педагогічна освіта: стан, проблеми, перспективи» (24 квітня 2020 року, м. Умань);

       Світова практика підготовки майбутнього вчителя хореографії / VIII Всеукраїнська науково-практична конференція  «Мистецтво в реаліях сучасної освіти (23-24 квітня 2020 р., м. Полтава);

        Традиції та інновації в підготовці майбутнього вчителя хореографії в закладах вищої освіти // Міжнародний крос-мистецький конгрес «Полікультурна багатовимірність – шлях до діалогу та розвитку» (27-29 квітня 2020 р., м. Полтава);

       IІІ Міжнародна науково-практична конференція «мистецька освіта в європейському соціокультурному просторі ХХІ століття» (22–23 квітня 2020 року, м. Мукачево);

       Мистецька освіта: виклики глобалізованого світу / І Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Проблеми інструментального виконавства в умовах сучасної мистецької освіти» (27-28 квітня 2020 року, м. Умань);

        Символізм в хореографічному мистецтві як засіб формування національної самосвідомості майбутнього вчителя хореографії/ Регіональний науково-методичний семінар «Народне мистецтво України: знак, символ, текст, джерело» (7 квітня 2020 року, м. Умань);

        Роль кваліфікаційної роботи з хореографії у  формуванні фахових компетентностей майбутнього вчителя хореографії //IV Міжнародній науково-практичній конференції молодих учених та студентів «Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства» (15-16 жовтня 2020 року, м. Одеса);

        Роль хореографічного мистецтва у інклюзивній освіті дітей // Перша Міжнародна науково-практична конференція «Імплементація концепції інклюзивної освіти: проблеми та перспективи» (07-08 жовтня 2020 року, м. Умань);

         Модернізація хореографічної освіти: проблеми і перспективи // Шоста Міжнародна науково-практична конференція  «Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи» (08-09 жовтня 2020 року, м. Умань);

Педагогічна майстерність майбутнього вчителя хореографії:виклики сьогодення // VІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи» (15-16 жовтня 2020 року , м. Умань)

Керівництво студентською науковою роботою:

Керівник студентського наукового гуртка «Історія хореографічного мистецтва».

 

2016

       Михайлова Ю. Діяльність народного ансамблю пісні і танцю «Черемош». Наука,освіта, молодь: матеріали Дев’ятої Всеукраїнської студентської наукової конференції з міжнародною участю (м. Умань, 28 квітня 2016 року) в 2-х ч. Ч. 2. ред. кол. : В. В. Сокирська [гол. ред.], С. В. Степанюк, І. В. Хоменко, Смерецька О. А. Умань : ФОП Жовтий О.О., 2016.  С. 32-34.

       Заіка І. Ансамбль народного танцю «Веселка». Мистецтвознавчі студії: матеріали ІІІ всеукраїнської студентської конференції «Мистецька освіта у контексті євроінтеграційних процесів» (28 квітня 2016 року) [ред. кол. : Ятло Л. П., Калабська В. С. (відповід. ред.) [та ін.].  Умань : ФОП Жовтий О.О., 2016.  Вип. 9. С. 128-131.

       Ольхов В. Діяльність національного заслуженого академічного ансамблю танцю імені Павла Вірського. Мистецтвознавчі студії: матеріали ІІІ всеукраїнської студентської конференції «Мистецька освіта у контексті євроінтеграційних процесів» (28 квітня 2016 року) [ред. кол. : Ятло Л. П., Калабська В. С. (відповід. ред.) [та ін.].  Умань : ФОП Жовтий О.О., 2016.  Вип. 9. С. 142-144.

2018

 Войтович Н. Танцювальне мистецтво древнього світу. Мистецтвознавчі студії : матеріали ІV Всеукраїнського науково-методичного Інтернет-семінару з Міжнародною участю (м. Умань, 23 листопада 2017 р.) та V Всеукраїнської студентської наукової конференції (м. Умань, 22-23 березня 2018 р.). Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, факультет мистецтв; [ред. кол.: Терешко І. Г. (голов. ред.) [та ін.]. Умань : ВПЦ «Візаві», 2018.  Випуск 11. Музичне мистецтво. Хореографічне мистецтво. Мистецтво дизайну.  С. 49-52.

         Галаган А. Життя і творчість Джона Нормайєра. Мистецтвознавчі студії : матеріали ІV Всеукраїнського науково-методичного Інтернет-семінару з Міжнародною участю (м. Умань, 23 листопада 2017 р.) та V Всеукраїнської студентської наукової конференції (м. Умань, 22-23 березня 2018 р.)  Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, факультет мистецтв; [ред. кол.: Терешко І. Г. (голов. ред.) [та ін.].  Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. Випуск 11. Музичне мистецтво. Хореографічне мистецтво. Мистецтво дизайну.  С. 57-59.

          Кабанюк А. Танцювальна спадщина Марти Грехем. Мистецтвознавчі студії : матеріали ІV Всеукраїнського науково-методичного Інтернет-семінару з Міжнародною участю (м. Умань, 23 листопада 2017 р.) та V Всеукраїнської студентської наукової конференції (м. Умань, 22-23 березня 2018 р.). Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, факультет мистецтв; [ред. кол.: Терешко І. Г. (голов. ред.) [та ін.].  Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. Випуск 11. Музичне мистецтво. Хореографічне мистецтво. Мистецтво дизайну.  С.59-62.

            Колос О. Життя і творчий шлях К Балог. Мистецтвознавчі студії : матеріали ІV Всеукраїнського науково-методичного Інтернет-семінару з Міжнародною участю (м. Умань, 23 листопада 2017 р.) та V Всеукраїнської студентської наукової конференції (м. Умань, 22-23 березня 2018 р.). Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, факультет мистецтв; [ред. кол.: Терешко І. Г. (голов. ред.) [та ін.]. Умань : ВПЦ «Візаві», 2018.  Випуск 11. Музичне мистецтво. Хореографічне мистецтво. Мистецтво дизайну. С.62-63.

            Лісовська Л. Балетні театри України. Мистецтвознавчі студії : матеріали ІV Всеукраїнського науково-методичного Інтернет-семінару з Міжнародною участю (м. Умань, 23 листопада 2017 р.) та V Всеукраїнської студентської наукової конференції (м. Умань, 22-23 березня 2018 р.). Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, факультет мистецтв; [ред. кол.: Терешко І. Г. (голов. ред.) [та ін.].  Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. Випуск 11. Музичне мистецтво. Хореографічне мистецтво. Мистецтво дизайну.  С.63-68.

          Тарасенко Д. Життя і творчість А. Дункан і М. Вігман. Мистецтвознавчі студії : матеріали ІV Всеукраїнського науково-методичного Інтернет-семінару з Міжнародною участю (м. Умань, 23 листопада 2017 р.) та V Всеукраїнської студентської наукової конференції (м. Умань, 22-23 березня 2018 р.) . Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, факультет мистецтв; [ред. кол.: Терешко І. Г. (голов. ред.) [та ін.].  Умань : ВПЦ «Візаві», 2018.  Випуск 11. Музичне мистецтво. Хореографічне мистецтво. Мистецтво дизайну.  С.68-70.

          Хлівіцька О. Неокласицизм Д. Баланчина. Мистецтвознавчі студії : матеріали ІV Всеукраїнського науково-методичного Інтернет-семінару з Міжнародною участю (м. Умань, 23 листопада 2017 р.) та V Всеукраїнської студентської наукової конференції (м. Умань, 22-23 березня 2018 р.). Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, факультет мистецтв; [ред. кол.: Терешко І. Г. (голов. ред.) [та ін.]. Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. Випуск 11. Музичне мистецтво. Хореографічне мистецтво. Мистецтво дизайну.  С.70-71.

          Шевчук І. Життя і творчість Хосе Лімона. Мистецтвознавчі студії : матеріали ІV Всеукраїнського науково-методичного Інтернет-семінару з Міжнародною участю (м. Умань, 23 листопада 2017 р.) та V Всеукраїнської студентської наукової конференції (м. Умань, 22-23 березня 2018 р.). Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, факультет мистецтв; [ред. кол.: Терешко І. Г. (голов. ред.) [та ін.].  Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. Випуск 11. Музичне мистецтво. Хореографічне мистецтво. Мистецтво дизайну.  С.71-74.

2019

           Мільбрат Ю. Класичний танець: минуле та сучасність.  Мистецька освіта у контексті євроінтеграційних процесів: матеріали VI Всеукраїнської студентської наукової конференції (21 березня 2019 р. [гол. ред.  Терешко І. Г.] Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. С.45-47

          Куценко А. Вплив танцю модерн на розвиток сучасної хореографії. Мистецька освіта у контексті євроінтеграційних процесів: матеріали VI Всеукраїнської студентської наукової конференції (21 березня 2019 р.) [гол. ред.  Терешко І. Г. ]  Умань : ВПЦ «Візаві», 2019.  С.33-35

         Мороз Г.  Становлення балетного театру під керівництвом Бориса Ейфмана. Мистецька освіта у контексті євроінтеграційних процесів: матеріали VI Всеукраїнської студентської наукової конференції (21 березня 2019 р.) [гол. ред.  Терешко І. Г. ]  Умань : ВПЦ «Візаві», 2019.  С. 47-49.

        Гилюк Л. Феномен Майі Плісєцкої. Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства : Матеріали і тези V Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів. Т.1 (м. Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 17-18 жовтня 2019 р.). Одеса, 2019, С. 24–26.

        Дорофєєва Л. Життя і творчість Клари Балог. Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства : Матеріали і тези V Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів. Т.1 (м. Одеса, 17-18 жовтня 2019 р.). Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2019, С. 43–46.

Відзнаки:

Нагороджена грамотами та подяками УДПУ імені Павла Тичини (2011-2019 рр.); почесними грамотами Уманської міської ради, Уманського міського відділу освіти, Уманського міського відділу культури (1999, 2003, 2005, 2008, 2012, 2014-2019 рр.), дипломом 2 ступеня в номінації «Кращий керівник аматорського колективу культурно-освітнього закладу профспілок» на всеукраїнському конкурсі на кращого працівника культурно-освітнього закладу (2003 р., 2009 р.); нагородою «Жінка року-2007» в номінації «Жінка-творчість» (Умань,  2007 р.); відзнакою виконкому Уманської міської ради «Кращий за професією» (Умань, 2008 р.); премією «Оплески» фонду культури ФПУ (2010 р.); почесною грамотою Департаменту освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації (2013 р.); почесною грамотою Черкаської обласної ради (2018 р.); подякою та грамотами президії обкому профспілки працівників освіти і науки України (2007, 2013, 2017 рр.); грамотою Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України (2018 р.); почесною грамотою Національної академії педагогічних наук України (2020) та ін.

Основні дисципліни:

  • Теорія та методика класичного танцю;
  • Історія хореографічного мистецтва;
  • Мистецтво балетмейстера.

Керує курсовими та кваліфікаційними роботами з хореографії.

Повернутися назад