Правила внутрішнього розпорядку в студентських гуртожитках уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини | ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ

Правила внутрішнього розпорядку в студентських гуртожитках уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

І. Загальні положення »

1. Поселення студентів, аспірантів, слухачів, а в окремих випадках працівників університету у студентські гуртожитки за погодженням з органами студентського самоврядування та первинною профспілковою організацією студентів на підставі ордерів.
2. Особа, якій надається гуртожиток, зобов’язана особисто подати паспорт і здати директору студмістечка ордер на місце в гуртожитку. Вона повинна пройти інструктаж з техніки безпеки при експлуатації електропобутових приладів, побутової радіоапаратури і газового обладнання, вивчити Правила внутрішнього розпорядку і ознайомитись із встановленим порядком користування особистими електропобутовими приладами, а також порядком виселення з гуртожитку. Інструктаж здійснюється директором студмістечка.
3. Документи на реєстрацію тих, хто поселяться в гуртожиток, подаються директором студмістечка в порядку, встановленому Міністерством внутрішніх справ України. Оплата реєстрації проводиться за рахунок особи, якій надано гуртожиток.
4. Студенти, аспіранти, слухачі підготовчих відділень, інститутів і факультетів підвищення кваліфікації, які мешкають у гуртожитку, можуть бути в разі необхідності тимчасово переселені в іншу кімнату або гуртожиток за погодженням з органами студентського самоврядування та первинною профспілковою організацією студентів, без погіршення житлових умов.
5. Абітурієнти, які отримати незадовільну оцінку на вступних іспитах, звільняють місце в гуртожитку протягом трьох днів після оголошення результатів іспитів; ті, котрі подали апеляцію, – в триденний термін після підтвердження апеляційною комісією правильності оцінки; абітурієнти, котрі не пройшли за конкурсом, – протягом трьох днів після видання наказу про зарахування.
При відрахуванні з навчального закладу, а також при його закінченні, мешканці звільняють гуртожиток протягом трьох днів від дня видачі відповідного наказу.
Студенти і аспіранти, котрі знаходяться в академвідпустках, на відповідний період позбуваються права користуватися гуртожитком.

ІІ. Умови проживання »

6. У кожній кімнаті гуртожитку із числа мешканців обирається староста. Опис майна і речей загального користування в кімнаті, підписаний старостою кімнати, зберігається у директора студмістечка. Майно для особистого користування, а також речі загального користування видаються мешканцям під їх особисту відповідальність.
7. Мешканцям гуртожитку видаються перепустки на право входу в гуртожиток.
8. Вхід до гуртожитку дозволяється:
– Мешканцям даного до 24:00 години за перепустками, а з 24-00 до 06-00 – із записом у спеціальному журналі причин запізнення.
– Відвідувачі мають право перебувати в гуртожитку з 14-00 до 22-00. А у вихідні та святкові дні 3 9-00 до 22-00. При вході до гуртожитку відвідувачі подають черговому документ, що посвідчує особу, і реєструються в книзі відвідувачів.
Відповідальність за своєчасне залишення відвідувачами гуртожитку і дотримання ними Правил внутрішнього розпорядку несуть мешканці, котрі запросили згаданих осіб.
9. Культурно-масові заходи в гуртожитках, включаючи і роботу клубів-кафе, здійснюються за планом, який розробляється органами студентського самоврядування і погоджується з керівництвом університету.
Усі заходи повинні закінчуватися до 22:00 години.
З 22:00 і до 7:00 години в гуртожитку повинна дотримуватись тиша.
10. Усі мешканці гуртожитку залучаються до господарських робіт по самообслуговуванню, щоденно виконують роботи по підтримці порядку у своїх жилих і робочих кімнатах, приймають участь у чергуванні на прохідній та поверхах.

III.Права і обов’язки мешканців гуртожитку »

11. Мешканці гуртожитку мають право:
– користуватися приміщеннями навчального і культурно-побутового призначення, обладнанням і майном гуртожитку;
– клопотати перед адміністрацією гуртожитку про своєчасний ремонт або заміну обладнання, меблів, постільних речей та іншого майна гуртожитку, а також усунення недоліків у побутовому забезпеченні.
– обирати раду студентського гуртожитку і бути обраним до її складу;
– через студраду брати участь у вирішенні питань, пов’язаних з покращенням житлово-побутових умов, організацією виховної роботи і дозвілля, обладнанням і оформленням жилих кімнат і приміщень гуртожитку, роботою обслуговуючого персоналу та ін.;
– звертатися до ректорату з пропозиціями щодо роботи обслуговуючого персоналу житлово-побутових умов, які не відповідають умовам Положення про студентський гуртожиток і нормам обладнання та утримання гуртожитків
12. Мешканці гуртожитку зобов’язані:
– знати і суворо дотримуватися Правил внутрішнього розпорядку гуртожитку;
– підтримувати чистоту і порядок у житлових кімнатах, місцях загального користування і брати участь у всіх видах робіт, пов’язаних із самообслуговуванням;
– дбайливо ставитися до державної власності – приміщень, обладнання, майна в гуртожитку, економно витрачати електроенергію, газ і воду;
– своєчасно вносити плату у встановлених розмірах за користування гуртожитком, постільними речами і за всі додаткові платні послуги, якими вони особисто користуються;
– особисті речі, не потрібні для щоденного користування, здавати до камери схову. За речі, які не здані на зберігання, адміністрація відповідальності не несе;
– при залишенні кімнати необхідно вимкнути світло, зачинити вікна, здати ключ від кімнати черговому вахтеру;
– своєчасно подавати заявки на ремонт електричного, сантехнічного обладнання, меблів;
– відшкодовувати заподіяні матеріальні збитки у відповідності за діючим законодавством;
– про всі надзвичайні події терміново повідомляти директору студмістечка і студентській раді;
– дотримуватися Правил техніки безпеки, пожежної безпеки при користуванні електричними і газовими приладами, не встановлювати без дозволу адміністрації гуртожитку додаткові електроспоживаючі прилади (особисті електропобутові прилади і радіоапаратура підлягають реєстрації у директора студмістечка);
– при залишенні гуртожитку на тривалий час (більше одного тижня), а також при виїзді на канікули або практику письмово попереджувати директора студмістечка (вказати адресу, куди вибув), одержане майно і ключі від кімнати здати директору студмістечка, а особисті речі – до камери схову;
– після закінчення навчання у навчальному закладі або при достроковому позбавленні права на мешкання виїхати із гуртожитку з триденний термін;
– при тимчасовому виїзді з гуртожитку повідомити старосту кімнати (повідомити адресу, куди виїжджає).
13. Мешканцям гуртожитку забороняється:
– самовільно переселятись з однієї кімнати в іншу;
– переробляти і переносити інвентар і меблі з однієї кімнати до іншої або виносити з робочих кімнат;
– прати білизну, чистити одяг і взуття в житлових кімнатах;
– наклеювати або прибивати на стіни шафи оголошення, розклади, фотографії, і таке інше;
– проводити переробку і ремонт електроустаткування, вмикати електроопалювальні прилади в житлових кімнатах;
– залишати сторонніх осіб після 23:00 год. і на ночівлю;
– приносити і вживати спиртні напої, палити в житлових і робочих кімнатах, з’являтися до гуртожитку з нетверезому стані;
– створювати шум, а також вмикати радіотелевізійну апаратуру на гучність, яка перевищує чутність кімнати;
– тримати домашніх тварин.

IV. Заохочення і стягнення »

14. За активну участь у культурно-масових заходах і в роботі по покрашенню умов і побутового обслуговування мешканці гуртожитку заохочується:
– оголошенням подяки;
– нагородженням пам’ятним подарунком або грошовою премією.
Окремі кімнати гуртожитку можуть бути нагороджені додатковим обладнанням та інвентарем, не передбаченим Типовими нормами обладнання гуртожитків.
15. За порушення правил внутрішнього розпорядку в гуртожитку на мешканців накладаються стягнення:
– попередження;
– непоселення в гуртожиток на наступний рік;
– розірвання угоди;
– відрахування з університету.
16. Заохочення або стягнення Студентам, які проживають у гуртожитку, у встановленому порядку виносяться керівництвом університету, керівниками факультетів (інститутів), органами студентського самоврядування за погодженням з первинною профспілковою організацією студентів.

Погоджено:
Директор студмістечка Л.Л. Деренюк
Голова студради О.О. Слободяник
Юрисконсульт В.М. Підлісний

 

АКТУАЛЬНІ НОВИНИ

18.09
Новини УДПУ ім. Павла Тичини
Успішно закінчивши навчання на факультеті фізики, математики та інформатики Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, дипломованим спеціалістом повернулася на свою батьківщину студентка із Туркменістану Гулхая Хасанова. Там вона приступила до роботи у школі міста Магданли в Лебапському велаят [...]
ВИПУСКНИЦЯ УДПУ НАВЧАЄ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ ДІТЕЙ У РІДНОМУ ТУРКМЕНІСТАНІ
15.09
Новини УДПУ ім. Павла Тичини
Пріоритетом УДПУ є щорічна участь студентів та співробітників університету у Літніх школа польської мови та культури для іноземців, що організовують провідні ВНЗ Польщі. Так, на запрошення адміністрації Лодзького університету викладач Людмила Крива та студентки Колегіуму МІГуС Софія Харенко та Анастасія Тищенко пройшли т [...]
ПРЕДСТАВНИКИ УДПУ – УЧАСНИКИ ЛІТНЬОЇ ШКОЛИ ПОЛЬСЬКОЇ МОВИ В ЛОДЗЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
14.09
Новини УДПУ ім. Павла Тичини
Студентка 3 курсу факультету дошкільної та спеціальної освіти Катерина Нестерова стала учасницею тренінгу «Молодіжний працівник», організованого Черкаським обласним молодіжним ресурсним центром за підтримки Управління у справах сім’ї, молоді та спорту Черкаської ОДА та Міністерства молоді та спорту України. Нага [...]
НАША СТУДЕНТКА ПРОЙШЛА НАВЧАННЯ ЗА ДЕРЖАВНОЮ ПРОГРАМОЮ «МОЛОДІЖНИЙ ПРАЦІВНИК»

НАША ПЕРЕВАГА - ЯКІСНА ОСВІТА

Факультет мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини готує спеціалістів за трьома напрямками:



КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ

Адреса: 20300, Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 28
Телефон: (04744) 3-23-23 – деканат
Факс: (04744) 3-53-08 – методист заочного відділу
E-mail:art_dekanat@meta.ua